Blog

FAITE SÓCIA!

FAITE_SOCIA_fondobranco
A SCD do Condado busca novas sócias
Retoma-se a quota e o carné para os membros da associaçom, que também vam ter descontos nas actividades.
A Sociedade Cultural e Desportiva (SCD) do Condado inicia umha campanha para a procura de pessoas sócias, retomando o costume da primeira etapa da associaçom. Associar-se custa pouco e rende muito, já que por umha reduzida quota anual podem obter-se descontos nas actividades organizadas pola SCD.
Para associar-se só é preciso cubrir umha pequena ficha com o nome e apelidos, endereço, telefone e e-mail, e abonar a quota correspondente. Pode-se fazer umha aportaçom de 15 euros ao ano, de 25 ou dumha quantidade superior a escolher pola pessoa sócial. A aportaçom fai-se em metálico e, no momento da renovaçom, o próximo ano dará-se opçom de pagar a través de conta bancária.
Os sócios e sócias da SCD vam receber um carné identificador, informaçom pontual sobre as actividades e novidades da associaçom, e podem obter descontos nas entradas de actuaçons musicais e teatrais, ceias, e qualquer outra convocatória.
Se queres associar-te telematicamente só precisas enviar o formulário cuberto ao endereço socias@scdcondado.org. Qualquer dúvida sobre o procedemento também vai ser respostada desde essa conta de correio.
Muito obrigadas!